10 nawyków, które pomogą szybko schudnąć

Odchudzanie to podróż, która wymaga dużego poświęcenia i nieustannego wysiłku. Tylko ci, którzy potrafią utrzymać i utrzymać zdrowy i zrównoważony styl życia, odnoszą sukces w odchudzaniu.

W tym artykule podzielę się z Tobą 10 nawykami, które pomogą Ci szybko schudnąć. Są to drobne zmiany stylu życia, które mają ogromny wpływ na Twoją drogę do utraty wagi.

Przygotuj się więc na zmianę, włącz te nawyki do swojej codziennej rutyny i prowadź zdrowe życie.

Dlatego bez dalszej zwłoki zaczynamy!!

1. Kontroluj porcję

Pierwszym i najważniejszym krokiem w odchudzaniu jest kontrolowanie liczby spożywanych kalorii. Powinna być wyważona ani za mało, ani za bardzo.

Wiele osób myśli, że jeśli całkowicie ograniczą spożycie kalorii, w mgnieniu oka będą szczupli i zgrabni. Ta metodologia jest całkowicie błędna, ponieważ nasz organizm potrzebuje określonej ilości składników odżywczych, aby skutecznie działać. Dzięki takiemu podejściu będziesz niedożywiony.

Przeczytaj także: 7 nawyków kobiet, które nigdy nie przybierają na wadze

2. Ogranicz dietę wysokosodową

Nie poddawaj się dietom bogatym w sód, takim jak chipsy, żywność w puszkach i żywność przetworzona. Wysoki sód zwiększa retencję wody w twoim ciele, dzięki czemu wygląda na gruby. Ponadto taka dieta ma długotrwałe skutki uboczne.

Jednym z najlepszych sposobów na ograniczenie śmieciowego jedzenia jest powstrzymanie się od jego kupowania. Zwykle obgryzamy te rzeczy, gdy po prostu leżą w naszym domu, ale jeśli ich nie mamy, automatycznie będziemy szukać czegoś innego, co zaspokoi nasz apetyt.

Przeczytaj także: 10 najbardziej skutecznych porannych napojów na odchudzanie

3. Przechowuj świeże owoce i sałatki

Trzymaj lodówkę pełną świeżych owoców i sałatek. Pomiędzy posiłkami, gdy masz ochotę coś przegryźć, chwyć jeden z owoców lub ogórka i zjedz go. Nie tylko wypełni Twój brzuszek, ale też później nie będziesz musiał tego żałować.

Przeczytaj także: Jak wyglądać na wyższego, gdy masz krótkie nogi?

4. Zawsze wybieraj sezonowe owoce i warzywa

Wiemy, że mango jest owocem lata, ale nadal możemy je znaleźć w grudniu, co nie oznacza, że ​​powinniśmy jeść mango o tej dziwnej porze, ponieważ mango będzie wypełnione dużą ilością konserwantów i chemikaliów.

Według Ajurwedy należy spożywać tylko te owoce i warzywa, które są dostępne w obszarze 50 km w twoim regionie. To najlepsza praktyka, aby pozostać zdrowym i aktywnym.

Więc następnym razem, gdy będziesz kupować warzywa, zawsze wybieraj te, które są sezonowe i tanie. W 10 sposób będziesz miał dobre zdrowie i szczęśliwą kieszeń.

Przeczytaj również: Domowa keratynowa pielęgnacja włosów – procedura krok po kroku

5. Napełnij swój talerz sałatką i kiełkami

Zazwyczaj traktujemy sałatkę jako dodatek, który sprawia, że ​​całkowicie ją ignorujemy i zajadamy się innym jedzeniem. Lepiej najpierw zacząć jeść sałatkę, a potem przejść do innego jedzenia. W 10 sposób Twój żołądek będzie wypełniony zdrową, bogatą w błonnik i zbilansowaną żywnością.

Przeczytaj także: 5 domowych zestawów napinających skórę do twarzy

6. Ogranicz cukier

Całkowite wyeliminowanie cukru z diety ogromnie pomoże Ci utrzymać idealną wagę. Słodka żywność i napoje są bardzo kaloryczne. Tak więc, nawet jeśli regularnie ćwiczysz, spożywanie cukru spowoduje przyrost masy ciała.

Przestań kupować te napoje energetyzujące, żywność i napoje składające się z cukru. Po prostu unikając cukru, zauważysz znaczną poprawę utraty wagi.

Przeczytaj także: 10 najlepszych zestawów do twarzy dla świecącej skóry

7. Spróbuj przerywanego postu, aby szybko schudnąć

Okresowy put up to łatwy sposób na zrzucenie wagi w krótszym czasie. W tej metodzie pozwalasz swojemu organizmowi głodować przez 12, 14 lub 16 godzin. Okresowy publish jest zwykle wykonywany w nocy, kiedy twoje ciało odpoczywa. W 10 sposób nie poczujesz ochoty na zjedzenie czegokolwiek, ponieważ śpisz.

To proste, jeśli zdecydujesz się na 14-godzinny write-up przerywany, zjedz kolację o 19:00 wieczorem, a następnego dnia rano zjedz śniadanie o 9 rano.

Dzięki tej metodzie Twoje ciało spali dodatkowe kalorie bez wykonywania jakiejkolwiek pracy. Wypróbuj sam i powiedz mi w sekcji komentarzy poniżej, jak ci to pomoże?

Przeczytaj także: 5 produktów, których nigdy nie powinieneś nakładać na twarz

8. Ruch Ruch Ruch

W tym zabieganym życiu naprawdę trudno jest znaleźć czas na ćwiczenia, ale konieczne jest utrzymanie formy. Więc co robić?

Oto pomysł, wykonaj ćwiczenie podczas pracy. Na przykład, jeśli chodzisz do biura, to w przerwie na kawę wyjdź na zewnątrz i wybierz się na energiczny spacer przez 10 minut, lub jeśli pracujesz w domu, zamiast siedzieć cały dzień na kanapie, weź komórkę ręce i bierz udział w spotkaniu podczas energicznego spaceru po domu.

Energiczny spacer przyspieszy bicie serca i spali kalorie. Możesz to robić przez 10 minut kilka razy w ciągu całego dnia. W 10 sposób zapewnisz sobie formę nawet wtedy, gdy będziesz zajęty.

Przeczytaj także: Olejek cebulowy do włosów – ekstremalny wzrost włosów w 30 dni

9. Obserwuj talerz, aby schudnąć

Jedzenie to nie tylko zjawisko fizyczne, ale także psychologiczne. Nie tylko twoje usta jedzą, ale także twoje oczy i mózg są w to zaangażowane. Kiedy spożywasz jedzenie na dużym talerzu, zwykle jesz więcej, niż jest to wymagane. Dlatego zaleca się porzucić te duże talerze i kupić kilka średnich talerzy bocznych.

Wkrótce zauważysz, że jesz mniej i nadal czujesz się pełny.

Przeczytaj także: Naturalnie białe włosy/siwe włosy do czarnych włosów

10. Jedz powoli, aby zachować zdrową wagę

Od momentu rozpoczęcia jedzenia potrzeba około 20 minut, aby sygnał dotarł do mózgu, że apetyt jest pełny. Jeśli jesteś jednym z tych, którzy jedzą bardzo szybko i kończą posiłek w zaledwie 10 minut, to mój przyjacielu, nieświadomie jesz więcej niż jest to wymagane. Źródło

Dlatego nasi starsi mówią, aby jeść zawsze powoli. Na posiłek należy przeznaczyć co najmniej 30 minut i jeść powoli, odpowiednio przeżuwając pokarm. W ten sposób, zanim skończysz posiłek, będziesz pełny i nie będziesz miał poczucia winy przejadania się.


Mam nadzieję, że artykuł Ci się spodobał, jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, zapisz je w sekcji komentarzy poniżej. Uwielbiam je czytać i odpowiadać na nie.

Dziękuję.