8+ najlepszych rozszerzeń SEO dla Chrome 2022

W dzisiejszych czasach przeglądarka internetowa Google Chrome jest jedną z najczęściej używanych przez ekspertów ds. Marketingu i mediów społecznościowych obok przeglądarki Firefox, dlatego spędzamy przed nią wiele godzin i czasu, a na pewno byłaby dla nas bardzo przydatna.

Posiadanie rozszerzeń ułatwiających codzienną pracę, pomaga nam zaoszczędzić czas i maksymalnie zoptymalizować pracę w przeglądarce Google. Teraz możesz łatwo osiągnąć swoje cele marketingowe, gdy są Socialwick usługi, które mogą zagwarantować doskonałe wyniki.

Dlatego przygotowałem listę najlepszych rozszerzeń Chrome dla SEO i Social Media. W Chrome Web Store znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz. Od rozszerzeń po analizę linków, przez narzędzia oferujące statystyki do śledzenia tras przekierowań. Z nimi, wszystko, czego potrzebujesz do dobrej pracy SEO jest w jednym miejscu i zawsze pod ręką w Chrome, ulubionej przeglądarce wielu osób.

08+ Najlepsze rozszerzenia SEO dla Chrome 2022

Oto niektóre z rozszerzeń Chrome dla SEO, które można znaleźć w ich sklepie internetowym, jeśli zaczniesz zajmować się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek.

1. Ahrefs

Jedno z najlepszych narzędzi SEO, jakie możemy znaleźć wśród rozszerzeń SEO Chrome. Dobrze jest poznać i przeanalizować linki prowadzące do naszej witryny, linki konkurencji lub linki z określonej domeny. Kolejną bardzo ciekawą funkcją jest możliwość porównania do pięciu domen i analizy backlinków konkurencji.

Jest bardzo prosty w obsłudze, a informacje, które nam oferuje, prezentowane są w postaci wykresów, które są tak niezbędne w raportach SEO na stronie internetowej.

2. Trzęsienie SEO

Jedno z najpopularniejszych rozszerzeń SEO wśród tych, które można znaleźć w Chrome. Jest on prezentowany, podobnie jak inne rozszerzenia, w postaci paska zintegrowanego z przeglądarką, więc jest to bardzo przydatne, jeśli chcemy mieć serię danych na pierwszy rzut oka. Klikając na jego przycisk Diagonis, narzędzia bardzo szybko oferują nam szereg danych, które pomagają w analizie.

Wśród parametrów oferowanych przez SEOquake, dane Alexa, informacje o Google Page Rank, Yahoo Links, Bing Index, Whois, SEMRush Rank, linki nofollow i wiele innych.

Jest też ciekawa, ponieważ informuje nas o dacie ostatniej pamięci podręcznej lub analizuje gęstość słów na stronie.

3. MozBar

Jak wszyscy wiedzą, Moz jest punktem odniesienia w świecie SEO. Prosty i minimalistyczny MozBar umożliwia łatwy dostęp do danych potrzebnych do codziennych zadań. Z jakiegoś powodu jest to ulubione rozszerzenie SEO większości specjalistów od optymalizacji wyszukiwarek.

Dzięki MozBar możesz przeprowadzić analizę onpage strony internetowej, offline, poznać jej linki zwrotne, dane Page Authority określonej strony lub domeny, pokazać linki dofollow i nofollow i wiele więcej.

4. WooRank SEO

Jeśli to rozszerzenie wyróżnia się czymś, to jest to jego automatyzacja. Przeanalizuj określoną stronę internetową i wygeneruj raport SEO, wszystko automatycznie.

5. Otwórz statystyki SEO

Ale jeśli naprawdę potrzebujesz prostego rozszerzenia, które oferuje szereg podstawowych danych SEO, to jest to Twoje narzędzie. Ranking Alexa i Page Rank, indeksowane strony, robot.txt, mapa witryny, szybkość ładowania, a także analizowanie pól takich jak tytuł, metaopis i inne itp. Jako uzupełnienie poprzedniego, Open SEO udostępnia szczegóły, takie jak geolokalizacja, ruch statystyki, statystyki pamięci podręcznej, indeksowane strony, linki zwrotne itp. Pokazuje również trafność witryny w różnych wyszukiwarkach, takich jak Ask, Baidu, Bing i Wieśniak.

6. Przełącznik agenta użytkownika

User-Agent Switcher to rozszerzenie dla przeglądarki Google Chrome, które zmienia klienta użytkownika na inny, aby sprawdzić, czy adres internetowy będzie dobrze wyglądał w innej przeglądarce lub systemie operacyjnym.

Każda przeglądarka ma własnego proponowanego agenta. Informuje odwiedzane witryny, z jakiego systemu operacyjnego i jakiej przeglądarki internetowej korzystasz. Czasami strona wygląda źle w innej przeglądarce lub ma wersję dostosowaną do telefonów komórkowych. User-Agent Switcher pozwala to zmienić w Google Chrome.

User-Agent Switcher umożliwia szybką zmianę agenta użytkownika. Domyślnie zawiera kilka najważniejszych: Firefox 3.5, 4 i 10 dla Windows, Opera 10, Safari 4 na MacaInternet Explorer 6 do 9, iPhone 4, iPad i Android.

W konfiguracji User-Agent Switcher można dodać własnych agentów użytkownika. Za każdym razem, gdy go zmienisz, zobaczysz nowy wskaźnik.

7. Sprawdź moje linki

Uwielbiam to rozszerzenie dla Chrome, ponieważ na pierwszy rzut oka możemy wykryć uszkodzone linki. Jeśli link jest dobry, zostanie oznaczony na zielono, ale jest uszkodzony, pojawi się na czerwono.

Bardzo ważne jest, aby nasza strona nie zawierała uszkodzonych linków, a ta aplikacja z pewnością może nam pomóc.

8. Asystent tagów Google

Tag Assistant to rozszerzenie przeglądarki Google Chrome, które weryfikuje poprawność instalacji tagów na Twojej stronie. W ten sposób możemy od razu wiedzieć, czy etykiety, które umieściliśmy na stronie, którą widzimy, działają tak, jak chcemy.

Współpracuje z następującymi narzędziami:

  • Google Analytics (ga.js)
  • Google Analytics (dc.js)
  • Śledzenie konwersji AdWords
  • Remarketing AdWords (starsza wersja)
  • Remarketing AdWords (nowy tag remarketingowy)
  • Kliknij dwukrotnie Floodlight
  • Menedżer tagów Google

9. Twórca stron internetowych

Chociaż to rozszerzenie zostało zaprojektowane z myślą o programistach internetowych, ma również kilka przydatnych funkcji dla SEO.

Na przykład:

Możesz wyłączyć JavaScript i sprawdzić, czy menu nawigacyjne i reszta witryny nadal działają. Możesz także wyłączyć CSS i sprawdzić, czy treść nadal tam jest, czy nie jest ukryta lub znika.

Możesz włączyć wyświetlanie znaczników alt obrazu w dokumencie, a nawet zastąpić wszystkie obrazy odpowiadającym im znacznikiem alt. Możesz także wyróżniać obrazy, których rozmiar został zmieniony bezpośrednio w kodzie HTML. Jeśli są bardzo duże, zaleca się bezpośrednią zmianę rozmiaru obrazu, aby przyspieszyć ładowanie sieci.

Możesz załadować bieżącą stronę w różnych rozdzielczościach, aby sprawdzić, czy ma responsywny projekt.

Ale zmiana User-Agent z poprzednim rozszerzeniem: widzimy, że wygląda idealnie na telefonach komórkowych, ale w oparciu o User-Agent, który wysyła żądanie, a nie rozdzielczość ekranu.

10. Miejsce na piaście

Świetne bezpłatne rozszerzenie HubSpot, które umieszcza Twój e-mail na sterydach. Działa z Gmailem, Outlookiem, Apple Mail i innymi. Ma kilka funkcji, ale używam go głównie do dwóch rzeczy:

Zaplanuj wysyłanie e-maili później.

Monitoruj, kto otwiera moje e-maile, o której godzinie i skąd.

Po drugie, nie zawsze jest w 100% dokładna, wiele razy w lokalizacji jest błędna, ale mimo to jest bardzo przydatna, ponieważ ostrzega, gdy odbiorca otworzy wiadomość e-mail za pomocą powiadomienia.

Nadal możesz sprawdzić, które e-maile nie zostały otwarte.

Na przykład, jeśli wysłałeś wiadomość e-mail z prośbą o łącze, możesz wprowadzić i sprawdzić kilka dni później, czy dana osoba otworzyła wiadomość e-mail. Jeśli nie, możesz bez problemu ponownie wysłać kolejny.

Oto niektóre z dostępnych rozszerzeń SEO dla Chrome, chociaż ich zakres jest znacznie szerszy.