Beauty Business News | British Beauty Blogger

Rozpoczęcie od największych ostatnich wiadomości – Revlon ogłosił upadłość w Usa. To pokazuje, jak skomplikowane mogą być struktury finansowania dużych marek. Z tego, co rozumiem, głównymi przyczynami zgłoszenia są zbyt duże zadłużenie marki, aby wytrzymać problemy z łańcuchem dostaw, które wynikły z pandemii. Wiele marek nadal boryka się z problemami z surowcami, które obejmują niemożność pozyskania materiałów (pomyśl o szkle, papierze, olejach itp.), opóźnienia w produkcji i wzrosty cen. Jeśli nie masz żadnej swobody finansowej, są just one nie do pokonania i połączone ze spadkiem liczby odwiedzających liczniki oraz faktem, że Revlon powoli przyjmował interakcje z mediami społecznościowymi, wszystko to składa się na to.

Rozdział 11 niekoniecznie oznacza koniec firmy Revlon (do której należy Elizabeth Arden, Almay i Cutex) – pozwala firmie kontynuować działalność, jednocześnie szukając sposobów na uporanie się z długami i spłatę wierzycieli. Przynajmniej możemy spodziewać się znaczącej restrukturyzacji. Mamy świetny zespół w Wielkiej Brytanii, który opiekuje się Elizabeth Arden, więc wszyscy trzymają kciuki, aby to się udało. Już teraz pojawiają się doniesienia, że ​​indyjska firma Reliance wystawia macki, aby kupić markę. Jest funkcja TUTAJ to wyjaśnia więcej.



Odebrałem raport z NPD British isles TUTAJ który przygląda się temu, co kupujemy i jak zmienił się rynek kosmetyczny w ciągu ostatnich kilku lat. Urządzenia do ciała są wielkimi zwycięzcami od 2019 r.: sprzedaż wzrosła o 512% w pierwszym kwartale 2022 r. (pomyśl o maseczkach LED na dłonie, szyję, dekolt i twarz), a suplementy do ciała wzrosły o 196% w porównaniu z 2019 r. Sprzedaż ust spada – w dół 20% w kwietniu 2022 r. w porównaniu z 2019 r., a klienci bardziej zainteresowani zakupem nawilżających alternatyw, które mogą oznaczać pożegnanie z matowymi ustami! Pod względem pielęgnacji skóry serum w pierwszym kwartale tego roku jest o 80% wyższe niż w tym samym okresie w 2019 roku.

Próbowałem rozeznać historię Stili, która na początku tego miesiąca doprowadziła do odrzucenia Lynn Tilton, finansisty i dyrektora generalnego Stili (do czasu rozpoczęcia apelacji). Tilton jest seryjnym refinansistą i założycielem Patriarch Companions, który w 2017 roku refinansował markę i przejął nad nią kontrolę. Jednak amerykański sędzia orzekł, że przekroczyła swoje uprawnienia, wyznaczając się na menedżera bez zgody Zohar III Ltd, funduszu inwestycyjnego, który sama założyła iz którego zrezygnowała w 2016 roku. To naprawdę bałagan. Prawo Bloomberga ma cytat z zeszłego roku – orzeczenie jest kulminacją wieloletnich sporów – sugerujące, że Tilton zabezpieczył dla Stili inwestycję, której nie potrzebował, ale zapewniłby Tilton hojną część szacowanej sprzedaży terminowej. Jeśli chcesz przeczytać dokumenty prawne, są one particular na law.justia.com, ale jak dotąd nie znalazłem żadnych funkcji finansowych, które właściwie rozróżniałyby tę kwestię, usuwając legalizowaną, ale wystarczy, że powiem, że to już dawno- bieganie i intensywnie skomplikowane. Nikt też nie wypowiada się na temat przyszłości Stili.

Nowa marka Rhode Pores and skin Hailey Bieber spowodowała niekończące się problemy i jest obecnie pozywana (wystartowała dopiero 15ten tego miesiąca) przez firmę odzieżową Rhode. Firma Cosmetic Company informuje, że brytyjska firma zajmująca się naturalnymi kosmetykami, Rhodes Skincare, została zalana zamówieniami, które zostały następnie anulowane, gdy klienci zdali sobie sprawę, że mają niewłaściwą markę.

Niedawny raport Which, testujący 15 markowych i pod marką własną SPF, wykazał, że nie zapewniają a person poziomu ochrony podanego na butelkach. Nie trzeba dodawać, że wszystkie marki kwestionują te ustalenia, ale nazwy, które rozpoznasz, to Nivea Little ones Protect & Treatment SPF50, Ambre Solaire Crystal clear Defend SPF30, Clinique Mineral Sunscreen, Alba Botanical Delicate i Tropic Pores and skin Shade.

Przejrzystość

Wszystkie produkty są wysyłane do mnie jako próbki od marek i agencji, chyba że zaznaczono inaczej. Można używać linków afiliacyjnych. Posty nie są kierowane przez partnerów.