Beauty Pie otwiera wyskakujące okienko „Warehouse of Dreams” w Covent Garden – Retail Focus

Marka kosmetyków dla członków oferuje kupującym możliwość wypróbowania produktów w prawdziwym życiu na ich nowy pop-up idea shop. Subskrypcyjna marka kosmetyków otworzy swoje podwoje w Covent Back garden, zwanym „Londyńską dzielnicą urody”, od 30 czerwca do 11 lipca.

Założona w 2016 roku przez seryjnego przedsiębiorcę Marcia KilgoreAttractiveness Pie zostało stworzone jako jedno miejsce docelowe dla luksus piękno produkty w ‘magazyn ceny. Marka D2C twierdzi, że nie pobiera od konsumentów opłat za narzuty „pośredników” lub sprzedawców detalicznych.

Reklama:

Stworzony we współpracy z agencją kreatywną Reakcja„Magazyn snów” oferuje kupującym możliwość odkrycia, jak to zrobić Piękno Pie działa, w tym wgląd w swoją sieć ponad 50 laboratoriów tworzących wysokiej klasy produkty w przystępnych cenach. Eksperci będą również pod ręką w wyskakującym okienku Covent Backyard garden, aby służyć radą miłośnikom piękna, pomagając im znaleźć najlepsze produkty do pielęgnacji skóry prosto z linii produkcyjnej.

Członkowie Attractiveness Pie otrzymają zniżkę w sklepie 7 James Street, zgodnie z ich subskrypcją, a osoby niebędące członkami będą miały możliwość zarejestrowania się, aby otrzymać do 75% zniżki od cen detalicznych.

Rebecca Pratt, Account Director w Reakcja komentuje „Destrukcyjny product członkostwa i ekspresja marki Elegance Pie doskonale nadają się do tworzenia odważnych doświadczeń detalicznych, co oznacza, że ​​zawsze dążą do większego i lepszego, i jest to dokładnie taki rodzaj ambicji, jakiego oczekujemy od partnerstwa z agencjami klienckimi. Niezwykle cieszy nas reakcja publiczności na koncepcję „Magazynu Marzeń”, która w wyjątkowy i kreatywny sposób ożywia markę Magnificence Pie”

Reklama