Doświadczenie klienta detalicznego i wpływ jednolitej ceny

Kiedy kupujący w Wielkiej Brytanii zdali sobie sprawę, że gigant detaliczny Marks and Spencer pobiera inne ceny za towary kupowane w sklepie niż te, które są kupowane za pośrednictwem jego działu dostaw on-line, Ocado, był gniew i oburzenie. Klienci korzystali z mediów społecznościowych, aby dać upust swojej frustracji związanej z różnicami cen sięgającymi nawet 40% oraz zamieszaniem związanym z tym, że niektóre produkty są droższe w Internecie niż w sklepie i na odwrót. Dla sprzedawcy, który cieszył się godną pozazdroszczenia dobrą reputacją wśród kupujących, to doświadczenie klienta detalicznego było dużym ciosem w jego reputację.

To tylko jeden z przykładów niebezpieczeństw związanych z wiązaniem się sprzedawców z pojęciem różnych cen w różnych kanałach oraz tego, jak bardzo dzisiejsi klienci żądają tej samej ceny, ale robią zakupy.

iVend pomaga sprzedawcom wdrożyć jednolite strategie cenowe.

Dowiedz się więcej o tym, jak włączamy integrację wielokanałową.