EP361: Sprzedaż na żywo: jak zwiększyć konwersje sprzedaży online i osobistej poprzez przyjęcie strategii QVC i HSN z Lisą Elizondo

Jednym z najskuteczniejszych sposobów, w jaki zdobyłem zaufanie do sprzedaży jako producent biżuterii i jako właściciel firmy, było przejście szkolenia sprzedażowego QVC, aby sprzedawać moje produkty na żywo.

Kiedy po raz pierwszy zostałem zaproszony do sprzedaży w QVC, byłem już w biznesie od prawie dziewięciu lat. Myślałem, że wiem prawie wszystko o rozwijaniu udanego biznesu.

Potem wziąłem ich szkolenie.

Trener podniósł parę moich kolczyków i zapytał: „Dlaczego ktoś miałby chcieć to kupić?”

Zaczęliśmy wymieniać podstawowe cechy, takie jak „Są naprawdę lekkie w uszach” lub „To naprawdę ładny projekt”.

Ale trener powiedział: „Nie, to nie to”.

Wtedy ktoś powiedział: „To sprawia, że ​​czujesz się sexy”.

“Bingo!”

Zobacz, kluczem do sprzedaży Twojego produktu – czy to na żywo w telewizji, osobiście czy on the web – jest skupienie się na tym, jak sprawia, że ​​klient czuć. I nikt nie rozumie tego lepiej niż Lisa Elizondo.

Zostałem przedstawiony Lisie lata temu, kiedy próbowałem przebić się do QVC. Ona i jej mąż zbudowali odnoszącą sukcesy firmę jubilerską prawie wyłącznie dzięki sieciom takim jak QVC i HSN.

W końcu sprzedali tę firmę, a Lisa wzięła trochę wolnego czasu, aby skupić się na byciu pełnoetatową mamą. Połączyliśmy się kilka lat temu, kiedy była gotowa wrócić do pracy, a teraz jest głównym trenerem naszego Pęd plan tutaj w Flourish & Thrive Academy!

Mając za sobą niezliczone lata doświadczenia w sprzedaży na żywo, pojawiła się w podkaście, aby nauczyć Cię, jak korzystać z tych samych strategii sprzedaży, aby zwiększyć sprzedaż on the web, organizować udane pokazy wirtualnego bagażnika i stać się ekspertem w sprzedaży swoich produktów osobiście.

Zanurzmy się w…

Pobierz notatki z programu tutaj

Mówić Do Twoi klienci, nie Na Ich

Sprzedaż na żywo w telewizji tak naprawdę nie różni się od stania za stoiskiem na targach rzemieślniczych lub filmowania Reel na Instagram.

Kluczem do sukcesu jest bezpośrednia rozmowa z wymarzonym klientem.

Kiedy zrozumiesz, kim są i co motywuje ich do zakupu, łatwo jest nawiązać kontakt, zbudować zaufanie i ostatecznie zamknąć sprzedaż.

Powinni patrzeć na ciebie jak na przyjaciela, który pomaga im w podjęciu decyzji o tym, co kupują,– mówi Lisa.

Pomyśl przez pryzmat tego, co oferuje klient. Jak Twój produkt sprawi, że poczują się? Jak wpasuje się w ich styl życia? Czy to rozwiązuje dla nich dilemma?

Pomoże Ci to wyjść z miejsca obsługi i autentycznie pokazać się klientowi.

Wykorzystaj moc opowiadania

Sieci sklepów domowych, takie jak QVC, mają profesjonalnych hostów, którzy mogliby sprzedać całkiem sporo byle co.

Ale jest powód, dla którego szkolą właścicieli business, aby sprzedawali własne produkty na żywo.

W pewnym momencie dowiedzieli się, że obecność eksperta lub projektanta zwiększyła sprzedaż,Lisa wyjaśnia. “Bo słyszysz to prosto z ich ust. Dlaczego to zostało zaprojektowane? Dlaczego to jest dla nich wyjątkowe? Dlaczego chcą się nim z nami podzielić? Słyszysz to wszystko. I jest bardzo potężny.

Opowiadanie historii to niesamowite narzędzie sprzedaży, które można wykorzystać, gdy mówisz o swoich produktach.

Dzielenie się odpowiednią historią o swoich produktach, marce lub doświadczeniu klienta pomoże Ci nawiązać kontakt z klientami i zbudować zaufanie.

Bądź pewny siebie, ponieważ jesteś ekspertem

Zawsze będziesz najlepszym sprzedawcą, ponieważ jesteś ekspertem od własnych produktów.

Myślę, że ważne jest, aby powiedzieć „Jestem ekspertem” zanim wyjdziesz na antenę”, mówi Lisa, „to trochę dziwne, ale tak jest! Ty zaprojektowałeś ten kawałek… Nikt nie wie o tym tak jak Ty i wynika z tego pewność”.

Posłuchaj całego odcinka powyżej, aby dowiedzieć się, jak sprzedawać biżuterię jak profesjonalista.

xo, Tracy

Spinki do mankietów:

Obserwuj Lisę na Instagramie!
Wirtualny bagażnik pokazuje, że sprzedaje method „gotowy dla ciebie” (wkrótce zostanie wycofany!)
Odcinek #359: Jak widoczność wpływa na większą sprzedaż świąteczną z Brenną McGowan
Akcelerator Świątecznej Sprzedaży TYC
Darmowa wersja próbna Shopify
Kładąc podwaliny
Plan Momentum
Pożądany efekt marki
Bezpłatny audyt strategii
Więcej zasobów dla projektantów biżuterii
Fb
Instagram
Słuchaj w Apple Podcasts!