EP363: Jak uporządkowanie kalendarza marketingowego ma bezpośrednią korelację ze sprzedażą

Podnieś rękę, jeśli jesteś prokrastynatorem.

Nie wstydź się, też podnoszę rękę.

Szybko zbliżamy się do największego sezonu wyprzedaży dla niezależnych projektantów biżuterii: wakacji. Jestem tutaj, aby powiedzieć Ci, od jednego prokrastynatora do drugiego, jak uporządkować swój kalendarz marketingowy Teraz ma bezpośredni związek z Twoją sprzedażą na koniec roku.

Jeśli walczysz w ostatniej chwili, Twój internet marketing nie będzie zbyt skuteczny, a Twoja sprzedaż odniesie ogromny sukces.

Jako wizjoner Twojej firmy nie chcesz czuć się pewnie, zrelaksowany i mieć kontrolę nad swoim biznesem?

Jeśli odpowiedź brzmi W PEŁNI TAK, zastanówmy się, dlaczego musisz uporządkować swój kalendarz marketingowy.

Pobierz notatki z programu tutaj

Kalendarz marketingowy wyrzuca Twoje pomysły z głowy na papier

Jeśli jesteś bardzo kreatywny, prawdopodobnie masz milion pomysłów dziennie. Prawidłowy? Jasne, nie wszystkie twoje pomysły są dobre, ale te dobre są naprawdę Dobry.

Dilemma polega na tym, że kiedy te pomysły po prostu krążą w twojej głowie, jest mało prawdopodobne, że kiedykolwiek zostaną zrealizowane.

Ale jeśli zdobędziesz te pomysły udokumentowane w kalendarzu marketingowym, znacznie łatwiej będzie cofnąć się o krok i ocenić, jak pasują do Twojej wizji.

Następnie możesz przekształcić dobre pomysły w mniejsze kroki i ponosić odpowiedzialność za doprowadzenie ich do końca.

Tracisz ogromne możliwości, gdy nie masz kalendarza marketingowego

Kilka tygodni temu przeprowadziłem wywiad z ekspertem ds. strategów przed startem, Brenną McGowan.

Mówiła o tym, jak wielu właścicieli company traci duże szanse, ponieważ nie planują marketingu wystarczająco daleko, aby opracować strategię przed uruchomieniem.

I to jest dokładnie to, co dzieje się, gdy odkładasz swój kalendarz marketingowy: tracisz okazje do sprzedaży.

Jeśli nie masz kalendarza marketingowego, nie myślisz o ważnych szczegółach, takich jak…

  • Jak zamierzasz ogłosić swoją następną ofertę?
  • Jak zamierzasz rozgłosić swoją nową kolekcję?
  • Jak zamierzasz podekscytować ludzi swoją wyprzedażą z okazji Czarnego Piątku?

Zorganizowanie się z wyprzedzeniem całkowicie zmienia grę.

Planowanie marketingu z wyprzedzeniem pomaga zabezpieczyć Twoją firmę przed recesją

Wreszcie, planowanie marketingu z wyprzedzeniem chroni Twoją firmę przed spadkami gospodarczymi.

Jeśli słyszałeś historię Prosper & Thrive Superstar Quay Flom, wiesz, co mam na myśli.

Pięć lat temu biznes jubilerski Quaya zarabiał tylko 8 000 dolarów rocznie. Dziś ma trzy sklepy i jest na dobrej drodze do zarobienia siedmiu cyfr.

I robiła to wszystko, pracując na pełen etat, wychowując sześcioosobową rodzinę i utrzymując gospodarstwo domowe jako jedyna osoba zarabiająca.

Swój ogromny sukces przypisuje rygorystycznemu planowaniu, budżetowaniu i decyzjom opartym na danych.

Nie możesz kontrolować gospodarki, ale ty Móc odzyskaj kontrolę nad swoją przyszłością finansową, gdy aktywnie podchodzisz do strategii biznesowej.

Więc rozumiesz czemu musisz teraz uporządkować swój prepare, ale jak czy naprawdę to robisz?

Posłuchaj całego odcinka powyżej, aby zobaczyć wszystko, co musisz umieścić w swoim kalendarzu marketingowym na 10 sezon świąteczny.

xo, Tracy

Odcinek #362: Strategia Lazy Reels, która zwiększyła jej widownię do 26 tysięcy i podwoiła jej sprzedaż on line z Claire Mannheimer
Odcinek #359: Widoczność świątecznych wyprzedaży Jak widoczność ma się do większej sprzedaży (tak, nawet w biznesie opartym na produktach) z Brenna McGowan
Odcinek #336: Od ubóstwa do prosperującego, wieloosobowego, 6-osobowego właściciela firmy z Quay Flom
Zapisz się do akceleratora świątecznej sprzedaży TYC!
Kładąc podwaliny
System Momentum
Pożądany efekt marki
Bezpłatny audyt strategii
Więcej zasobów dla projektantów biżuterii
Darmowa wersja próbna Shopify
Facebook
Instagram
Słuchaj w Apple Podcasts!