Marc Jacobs jest już otwarty przy 110 Regent Street – Retail Focus
Marc Jacobs wraca do Londynu z otwarciem swojego flagowego produktu Regent Road – największego butiku poza Stanami Zjednoczonymi.
Akcentowany jasnoróżowymi neonami i wyposażony w wykonaną na zamówienie fotobudkę, sklep o powierzchni 2666 m² jest pierwszą lokalizacją w kraju, w której klienci mogą odkryć gotowe ubrania Marca Jacobsa, w tym kolekcję monogramów, którą po raz pierwszy pokazano na wybiegu dla AW21.
Poza odzieżą, nowy sklep to najlepsze miejsce, w którym można robić zakupy w pełnej gamie drobnych wyrobów skórzanych, biżuterii, obuwia i charakterystycznych torebek – w tym torebki i migawki.

Torba na ramię J Marc, dynamiczny nowy dodatek do kolekcji zaprezentowanej w kampanii z udziałem Winony Ryder, jest również dostępna w pełnej gamie kolorów.
Świętować Marc JacobsWracając do Londynu, przez ograniczony czas w sklepie zainstalowano darmową fotobudkę. Całkowicie wykonane na zamówienie i owinięte monogramem stoisko pozwoliło gościom zabrać wydrukowaną migawkę z wizyty.

Flota kultowych londyńskich taksówek i piętrowych autobusów również została owinięta w monogram. Przejęli ulice w sumie na cztery tygodnie, przewożąc tysiące pasażerów po całym Londynie.
W chwili premiery okno Regent Avenue zawierało duże, pomalowane sprayem litery MJ, a także trzy przyciągające wzrok wiszące łańcuszki, które zostały wydrukowane w 3D, zagruntowane, wypiaskowane i chromowane przez Stylografia. Oszałamiająca ekspozycja łańcuchowa była kontynuowana w sklepie i została wykorzystana do zaprezentowania asortymentu Mark Jacobs Chain Bag.
Reklama