Masażysta: 9 najlepszych trików samoopieki

Szybkość adaptacji centrów masażu przyspiesza! Moje badania mówią, że do 2030 r. nastąpi 32% wzrost jego adaptowalnej stopy. Wprawdzie jest to korzyść dla ich biznesu, ale w jakiś sposób wpływa na zdrowie masażu terapeuci również. Rozumiemy, że oprócz zarządzania zadaniami operacyjnymi musisz dawać z siebie wszystko, obsługując klientów.

Podczas perfekcyjnego wykonywania zadań możesz doznać kontuzji i czuć się fizycznie zmęczonym. Opinia lub rada mówiąca o tym, by priorytetyzować siebie, jest również ważna jako priorytetowe traktowanie świadczenia usług. Zaniedbanie dbania o siebie prowadzi do innych problemów zdrowotnych w przyszłości.

Nie ma innego niż ty, który zadba o siebie. Dlatego, aby regularnie dawać z siebie wszystko w życiu zawodowym, ważna jest dbałość o siebie.

Czym jest dbanie o siebie i dlaczego jest ważna dla masażystów?

Dbanie o siebie to nic innego jak praktyka dbania o siebie jako masażysta. Ochrona emocjonalna i fizyczna, aby stale zapewniać klientom satysfakcję z usług, jest tym, na czym polega dbanie o siebie. Z pewnością nie spowoduje żadnych urazów, stresu emocjonalnego i fizycznego dyskomfortu.

W związku z tym wesprze Cię w udanej i długiej karierze w branży. Wskaźnik wypalenia jest wyższy w tym zawodzie masażysty i według mnie wynika to z nie dbania o siebie. Musisz wierzyć, że jeśli służysz w branży kosmetycznej, musisz podążać za sztuczkami dbania o siebie, które opowiadasz swoim klientom. Jeśli nie, czy myślisz, że uwierzą w to samo i uznają twoją radę za wartościową? Tak więc, aby być wzorem do naśladowania, pracuj nad radą, której udzielasz.

Jakie są czynniki ryzyka dla masażystów?

Zazwyczaj masażyści doświadczają problemów zdrowotnych, takich jak nadwyrężenia pleców, urazy dłoni lub nadgarstka, takie jak zespół cieśni nadgarstka lub dodatkowe urazy związane z powtarzającym się stresem. Procent ryzyka kontuzji lub stresu fizycznego zależy od następujących czynników:

  • Jaką terapię masażu oferujesz klientom?
  • Czy wykonujesz głębokie masaże tkanek?
  • Czy Twoja praca wymaga przenoszenia krzeseł lub innego sprzętu do mobilnych usług masażu?
  • Czy regulacja stołu do masażu jest dla Ciebie łatwa?

Oprócz tego, jako masażysta, możesz napotkać również problemy emocjonalne, takie jak:

Z pewnością udzielanie terapii klientom to swobodna i przyjemna praca. Ale jednym z problemów jest to, że praca i terapia klientom, którzy są zestresowani i cierpią, wyczerpują twoje ciało. Zwykle słuchanie skarg i negatywnych myśli może cię wyczerpać. Możesz wyznaczyć granice, aby uchronić się przed emocjonalnym zmęczeniem.

Daj z siebie wszystko, ale nigdy nie traktuj opinii klientów osobiście. Oczywiście naprawienie wszystkiego nie jest możliwe. Są chwile, kiedy masaż nie jest tym, czego wymaga klient.

Jak dbać o zdrowie w gabinetach masażu

Wdrażaj różne techniki terapii

Wdrażaj różne techniki terapii

Jeśli od czasu do czasu doświadczasz kontuzji i bólu, zmień technikę terapii. Rzeczywiście, nie można przeoczyć problemów zdrowotnych, takich jak zespół cieśni nadgarstka. Więc lepiej jest pomieszać rzeczy. To znaczy, jeśli rozluźniasz ciało klienta za pomocą środka dłoni i nadgarstków, wtedy wypróbuj boczne lub górne krawędzie dłoni. Ponadto możesz użyć przedramion lub łokci, aby odpocząć nadgarstkom i palcom.

Poznaj ból ciała

Poznaj ból ciała

Kiedy ciało zaczyna boleć, oznacza to, że musisz działać. Oznacza to, że ciało daje sygnały o problemach związanych z urazem. Jeśli rozpoznasz je wcześniej, problemy można naprawić. Martwię się, że słuchanie bólu jest niezbędną wskazówką zapobiegawczą, aby dbać o swoje ciało.

Jednak po wielu masażach można czuć się wyczerpanym! Regularne ruchy twojego ciała są męczące, pomimo tego, jak doskonały jesteś w swojej pracy. Scenariusz jest inny, gdy ciało zaczyna boleć podczas służenia i odczuwa ból, który trwa dłużej, lepiej jest znaleźć właściwy trouble.

Postępuj zgodnie z hydroterapią w kąpieli kontrastowej

Masaże trwające od sześciu do siedmiu godzin dziennie męczą mięśnie i ramiona. Przestrzeganie właściwych strategii może zmniejszyć ból i zmęczenie na wyższy poziom. Czy słyszałeś o hydroterapii do kąpieli kontrastowych?

Jest to technika moczenia rąk i przedramion najpierw przez 30 minut w ciepłej wodzie, a następnie na przemian przez 15 minut w zimnej wodzie. Praktykując w 10 sposób, możesz zmniejszyć stan zapalny i obrzęk, jeśli utrzymują się.

Naukowcy potwierdzili, że teoria kąpieli kontrastowej dotyczy zmian temperatury w regularnych odstępach czasu, gdy ciepła i zimna woda zachowuje się jak pompa. Pod wpływem ciepła naczynia krwionośne powiększają się, a zimna woda je zmniejsza. Rozszerzenie naczyń krwionośnych, które powstają po zastosowaniu ciepłej wody, poprawia krążenie. Ponadto przepływ krwi dostarcza składników odżywczych do leczenia uszkodzonych tkanek. Wskazane jest namoczenie w zimnej wodzie na początku i na końcu terapii.

Medytacja na relaks

Medytacja na relaks

Na świecie istnieje wiele rodzajów medytacji, a korzyści płynące z terapii masażem to: daje ona ciału mnóstwo i rozległe możliwości. Wiele rodzajów badań, które studiowałem, potwierdza, że ​​medytacja łagodzi objawy chorób, takich jak silny ból, rak, depresja, astma, lęk, wysokie ciśnienie krwi i choroby serca.

Medytacja wcale nie jest skomplikowana możesz to zrobić samodzielnie lub w grupie. Jest takie powiedzenie, że im bardziej czujesz się komfortowo, tym bardziej twój umysł będzie zrelaksowany i można zapewnić najlepszą wydajność usług. Będziesz zaskoczony spokojem, jaki może zapewnić Twojemu umysłowi, karierze i codziennym czynnościom.

Złagodź bóle stawów dzięki olejom i kremom kanabidiolowym (CBD)

Złagodź bóle stawów dzięki olejom i kremom CBD

Układ endokannabinoidowy (ECS) ma neuroprzekaźniki, które kontrolują różne funkcje organizmu. Jeśli organizm wykonuje więcej niż jego wydajność, w tym stany zapalne, to ECS wykorzystuje określone receptory do rozwiązywania problemów, które kryją się za problemami.

Produkty do masażu CBD dają silne efekty CBD i wykorzystują ECS do łagodzenia bólu stawów i mięśni w przypadku każdego rodzaju zapalenia. Natychmiast uruchamia receptory CB1 i CB2 układu endokannabinoidowego.

Nocne wsparcie nadgarstka w celu łagodzenia kontuzji nadgarstka

Nocne wsparcie nadgarstka w celu złagodzenia urazu nadgarstka

Powtarzający się uraz nadgarstka to zapalenie ścięgna. Zasadniczo jest to zapalenie ścięgna nadgarstka. Ponieważ zapalenie ścięgna nadgarstka ma kilka zespołów cieśni nadgarstka, dlatego nie ma podobieństwa.

Zasadniczo zespół cieśni nadgarstka występuje, gdy dochodzi do ucisku nerwu pośrodkowego podczas ruchu w kierunku nadgarstka. Nie jest to spowodowane zapaleniem ścięgna nadgarstka.

Kiedy nosisz ortezę na nadgarstek przez całą noc, utrzymuje ona prawidłową anatomiczną pozycję, łagodząc ból i zapobiegając nasilaniu się stanu zapalnego przez noc.

Lub w przypadku, gdy stan zapalny nie jest wtedy silny, przywrócenie nadgarstka do relaksującej, anatomicznej pozycji na noc wystarczy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom.

Jednak ortezy nadgarstka nie mogą leczyć zwykłego zapalenia nadgarstka, dlatego lepiej skontaktować się z pracownikiem służby zdrowia.

Magiczne rolki piankowe ułatwiające mięśniom

Możesz ich użyć na sobie, aby rozluźnić i wydłużyć napięte mięśnie. Najpierw musisz go ustabilizować rękami, położyć na dolnej części pleców i powoli się na nim położyć. Połóż siłę brzucha, aby łatwo się na nim obniżyć. Następnie trzymaj ręce rozluźnione na brzuchu, jednocześnie zwijając kręgosłup piersiowy.

Uwaga: Uzyskaj wałek z miękkiej pianki, aby zapewnić bezbolesną i wygodną terapię rolowaniem.

Trzymając ręce w górze i kołysząc głowę, można również śledzić pozycję boczną. W związku z tym ta praktyka będzie działać na twoje mięśnie, takie jak romboidy i mankiety rotatorów.

Aby odciążyć prostownik kręgosłupa, skrzyżowaj ramiona, a następnie lekko obróć. Masuj zęby zębate przednie i najszersze, przyjmując inną pozycję i podnosząc rękę do głowy, zachowując spokój.

Możesz zwiększyć ciśnienie, zwijając guz kulszowy, pracując na mięśniach pośladkowych, a nawet przekręcając je w jedną stronę. Zwijanie i zmiana strony na kość biodrową uspokoi twoje stawy SI i pośladek środkowy.

Wskazówka: W tym miejscu radzę dużo się zrelaksować i delikatnie używać wałka piankowego na kości krzyżowej, jednocześnie obracając biodrami.

Kąpiel z solą Epsom na bóle mięśni

Zasadniczo Epsom Salt to lokalizacja w języku angielskim. Z naturalnych źródeł powstają i schodzą na siarczany i magnez. Oba są wchłaniane teoretycznie w skórze magnez naprawia uszkodzone mięśnie i łagodzi stany zapalne.

Moczenie dwóch szklanek soli Epsom w ciepłej wodzie na około 12 minut zmniejsza ból mięśni. Jednak jego skuteczność nie została potwierdzona naukowo. Co istotne, w przypadku gdy sól nie daje wtedy rezultatów, korzyści płynące z ciepłej wody są znane wszystkim. Z pewnością może też ukoić mięśnie i usunąć ich sztywność.

Utrzymuj się nawodniony

Utrzymuj się nawodniony

Rodzaj pracy, którą wykonujesz, w największym stopniu zależy od Twojej energii, nastroju i nastawienia. jako masażysta, jeśli twoje ciało jest wtedy zmęczone, nie możesz zapewnić klientowi najlepszych usług terapeutycznych. Utrzymywanie odpowiedniego nawodnienia organizmu ma ogromne znaczenie. I oczywiście ma wiele zalet:

  • Woda jest potrzebna do przenoszenia składników odżywczych do produktów przemiany materii i komórek organizmu. Ogólnie utrzymuje zdrowie tkanek.
  • Spożywanie odpowiedniej ilości wody pozwala zachować dobrą kondycję stawu. Co ciekawe, wyściółka chrząstki zawiera od 65 do 80% wody.
  • Utrzymywanie odpowiedniego nawodnienia usuwa zmęczenie Kiedy komórki ciała nie są wystarczająco nawodnione, nie można pozyskać energii do prawidłowego funkcjonowania.
  • Dodatkowo wzmacnia działanie poznawcze utrzymuje ciało czujne i ostrożne.

Uwagi końcowe

Zawód masażysty jest trudny, ale wymagający. Dlatego samoopieka jest ważna jako masażysta. Jeśli dobrze o siebie zadbasz, tylko Ty będziesz mógł zapewnić klientom najbardziej satysfakcjonujące usługi. Poza tym spędź dużo czasu z przyjaciółmi i rodziną. Uważaj!