Trzeba przeczytać: O powrocie Marca Jacobsa, w jaki sposób marki kosmetyczne mogą stać się materiałem do przejęcia
Wewnątrz powrotu Marca Jacobsa
Lauren Sherman z Biznes mody rozmawiał z projektantem Markiem Jacobsem, dyrektorem generalnym Ericiem Marechalle i szefem LVMH Fashion Team Sidneyem Toledano o odrodzeniu marki Marc Jacobs. W 2017 roku walczył Marechalle obniżyła koszty i ograniczyła kolekcję z wybiegów, a także wprowadziła bardziej przystępne ceny i nowe elementy, takie jak szalenie popularna marka Heaven Gen-Z. Powołując się na sukces współczesnych marek, takich jak Ganni i Tibi, Sherman podkreślił znaczenie wprowadzenia na rynek Heaven i tego, jak thought „dostępnego luksusu” pomogła Marcowi Jacobsowi wrócić na właściwe tory. Biznes mody
Jak marka staje się materiałem akwizycyjnym
Niezależność od piękna, Jane Carlson bada, co sprawia, że marka nadaje się do przejęcia, a także realia po przejęciu, rozmawiając z dyrektorami marek kosmetycznych Clio, Ilia i Amyris. Carlson pisze: „chociaż niektórzy założyciele uważają, że sprzedaż ich marki jest ostatecznym znakiem sukcesu… znalezienie właściwej umowy jest często skomplikowane”. Badane jest znaczenie różnych czynników w przejęciach, takich jak korzyści dla założycieli, uwzględnienie kupujących oraz znaczenie przejęcia dla marki po zawarciu transakcji. Niezależność od urody
Przewiń do Kontynuuj