Walmart podsumowuje największą w historii otwartą rozmowę

Przyjazny dla druku, PDF i e-mail

Wydarzenie pomaga umieścić produkty z Usa na półkach sklepowych

Walmart podsumowuje największą w historii otwartą rozmowę

BENTONVILLE, Ark. — Ponad 1100 organization z całego kraju zaprezentowało swoje produkty wyprodukowane, wyhodowane lub zmontowane w Stanach Zjednoczonych sprzedawcom z Walmartu i Sam’s Club podczas dziewiątego dorocznego otwartego zaproszenia Walmart 30 czerwca.

Wstępne wyniki wskazują, że ponad 330 z tych ofert zaowocowało umową dla company na sprzedaż swoich produktów klientom Walmart poprzez umieszczenie ich na półkach Walmart lub Sam’s Club, on line na Walmart.com lub na Walmart’s Marketplace, podała firma.

Ponadto właściciele organization ponad 280 produktów kontynuują rozmowy z handlowcami w sprawie potencjalnych transakcji w przyszłości, podała firma.

„Inwestowanie w amerykańską produkcję jest nie tylko właściwą rzeczą, którą należy zrobić dla długoterminowej kondycji gospodarczej kraju, ale także dla dzisiejszych klientów, którzy borykają się z historyczną inflacją”, powiedział Doug McMillon, prezes i dyrektor generalny Walmart. „Cieszymy się, że coraz więcej świetnych produktów w atrakcyjnych cenach jest produkowanych w Usa Nasze inwestycje o wartości 350 miliardów dolarów w produkty wykonane, wyhodowane lub zmontowane w Usa pomagają dostarczać naszym klientom towary, których potrzebują, kiedy ich potrzebują, po przystępnych cenach, jednocześnie wspierając tworzenie ponad 750 000 miejsc pracy”.

Walmart w 2013 roku zobowiązał się wydać 250 miliardów dolarów w ciągu 10 lat na produkty wytwarzane, uprawiane lub montowane w Usa, co według firmy zostało osiągnięte.

W zeszłym roku Walmart zobowiązał się zainwestować dodatkowe 350 miliardów dolarów w produkty wytwarzane, uprawiane lub montowane w Usa do 2031 roku.

Oprócz spotkań jeden na jednego z handlowcami Walmartu i Sam’s Club, uczestnicy tegorocznego Open up Simply call usłyszeli bezpośrednio od dyrektorów i handlowców Walmartu. Sesje grupowe były dostępne dla dostawców, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych dla nich wartościowych tematach i zasobach.

„Przez te lata poznaliśmy tak wielu niesamowitych właścicieli małych agency w ramach Open up Contact, a 10 rok nie jest wyjątkiem” — powiedział Scott Gutche, starszy dyrektor ds. produkcji w United states of america. „Od Catrina’s Kitchen Southern Seasoned Flour po pikantną mieszankę sałatkową EZ-gro, zestaw Microgreen Increasing Package, jesteśmy bardzo podekscytowani nowymi produktami i ludźmi, którzy dołączą do rodziny dostawców Walmart”.

Open Phone to największe wydarzenie sourcingowe Walmart i było kluczem do pomocy firmie w osiągnięciu początkowego zobowiązania w wysokości 250 miliardów dolarów. Prawie 60% wszystkich właścicieli firm zaproszonych do Open up Call identyfikuje się jako firmy zróżnicowane.

Wszystkie firmy, które wzięły udział w Open Connect with, mogą sprzedawać swoje stabilne produkty na platformach internetowych Walmart.