Zachowaj Rockin’ w świecie handlu detalicznego
Sprzedaż detalicznaRock1
Globalna sprzedaż detaliczna, handel elektroniczny, fashionable w sklepach fizycznych, wyzwania i przeciwności Jak przypomniał mi ten rockowy obraz, branża detaliczna, nawet z obecnymi negatywnymi siłami stawiającymi wyzwania, pozostaje bardzo dynamiczna. Rok 2021 potwierdził, że wszyscy jesteśmy odpornymi konsumentami, którzy nadal będą kupować nasze ulubione marki. W maju 2021 r. Prognozowany e-marketer
Globalna sprzedaż detaliczna Sprzedaż w sklepach w 2021 r. wzrosła o 8,2% na całym świecie do nieco ponad 21 bilionów dolarów, czyli więcej niż wydano w 2019 r. żądanie
od osobistych kupujących przyspieszyło powrót do zdrowia o dwa pełne lata”. Kiedy to Badania e-marketerów
została opublikowana w styczniu 2022 r. Przewiduje się, że sprzedaż stacjonarna wzrośnie z 2,6% do 3,4% w pozostałej części prognozy do 2025 r. Oczekuje się, że w 2022 r. więcej wydatków na fizyczny handel detaliczny niż e-commerce wzrośnie (702 mld USD w porównaniu z 604 mld USD). pomimo wolniejszego tempa wzrostu.
Ten artykuł i to zdjęcie z niedawnej imprezy handlowej NRF w Cleveland (Dwelling of the Rock & Roll Hall of Fame) przypominają, że handel detaliczny naprawdę jest rockowy. Zawiera niektóre z moich ulubionych statystyk dotyczących branży i pewne prognozy dotyczące tego, dokąd zmierzamy.
Skoki e-commerce osłabły Rok 2022 będzie kamieniem milowym na całym świecie z sprzedaż e-commerce
Globalna sprzedaż e-commerce
Skok obserwowany w 2020 r., wynoszący ponad 26% wzrostu, słabnie, ale sektor nadal będzie cieszył się dwucyfrowym wzrostem do 2024 r. Do 2025 r. e-commerce będzie stanowić prawie 24% całkowitej światowej sprzedaży detalicznej.
- Kilka interesujących statystyk dotyczących e-commerce:
- 
 Jest 7,1 miliona sprzedawcy internetowi
- 
 87% amerykańskich konsumentów zaczyna teraz zakupy doświadczenie
- 
 Pokolenie Z ma największy zakupy on the web
działa na całym świecie, z czego 25% w Stanach Zjednoczonych.
on the internet dzięki wyszukiwaniu produktów. Z tego odsetka aż 74% konsumentów rozpoczyna wyszukiwanie produktów na Amazon.
preferencje dowolnego pokolenia, przy czym 87,6% kupujących je preferuje.
- OnlinebyGen
- 
 73% z biznes
- 
 73% z kupujących
sprzedają obecnie za pośrednictwem mediów społecznościowych, a liczba ta ma wzrosnąć do 79% w ciągu najbliższych trzech lat.
chętniej zdecydują się na zakup przedmiotu, jeśli wysyłka jest bezpłatna.

Odporność sklepów fizycznych i tych nowych usług
Handel elektroniczny pozostanie ważnym elementem udanego miksu detalicznego. Dane potwierdzają jednak, że omnichannel zadecyduje o pomyślnej przyszłości handlu detalicznego. „Jeśli chodzi o wzrost rok do roku w wielokanałowy
sprzedaż (sprzedawcy działający on line i stacjonarnie), 61% sprzedawców omni w Stanach Zjednoczonych, 58% w Wielkiej Brytanii i 56% w Kanadzie odnotowało wyższy wzrost sprzedaży, przy czym aż 21% sprzedawców omnichannel w United states zgłasza” znacznie wyższe” przychody – znacznie wyższe niż ogólna średnia”.
- Sklepy fizyczne powróciły i znów się kołyszą. Na wielu poziomach, jako ludzie, cieszymy się z interakcji z produktami.
- 
 62% z konsumenci
- 
 61% z klienci
- 
 76% ludzi woli chodzić do fizyczny
chcą „zobaczyć, dotknąć, poczuć i wypróbować” przedmioty, a zatem zdecydować się na zakup w sklepach fizycznych.
chcesz wypróbować produkty osobiście przed dokonaniem zakupu.
sklep na świąteczne zakupy.

 W coraz większym stopniu wykorzystujemy również technologię, aby poprawić nasze wrażenia z zakupów. W przypadku zakupów w sklepie, 82% z smartfon
użytkownicy sprawdzają swoje telefony.
- Te nowe usługi, które przyspieszyły podczas pandemii, rosną i zostaną.
- 
 68% Usa konsumenci
- 
 Od początku pandemii do 2021 r. udział detalistów oferujących odbiór z krawężnika
teraz skorzystaj z BOPIS (kup odbiór on-line w sklepie).
wzrosła do 44%.

 Te nowe usługi mogą być jednak bardzo drogie i umniejszać rentowność
UsługiKoszt
Oczekiwania konsumentów i stojące przed nimi wyzwania Jak powiedział Sam Walton z Walmart, „jest tylko jeden szef.Klient
. I może zwolnić wszystkich w firmie, od prezesa w dół, po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej”. Dobra wiadomość, każdego miesiąca klienci wydają 69% swoich uznaniowych dochodów w sklepie. Jednak, aby pozostać na czasie, sklepy fizyczne będą musiały nadal ewoluować, aby nadążyć za mniej cierpliwy
konsumentów.
StorePatience Praca wyzwania
Handel detaliczny Inflacja
Inflacja United states of america inflacja
Wzrost inflacji Handel detaliczny jest żywy, prężny i nadal będzie się kołysał w przyszłości, ale w najbliższym czasie chmury niepewności będą się nasilać. Konsumenci z Usa już zaczęli ograniczać. Największy obniżki
prowadzą samochód (52%), duże zakupy (47%), podróże (46%), rozrywkę (50%) oraz odzież lub inne towary (42%). Technologia
Technologia
Recesja prawdopodobnie nadchodzi w 2023 r., ale warto sobie przypomnieć, że cyfrowo wyposażony konsument, który doświadcza bardziej wciągających doświadczeń klientów z silnymi markami, zapewni lepszą przyszłość handlu detalicznego.
Na podstawie słów Neila Younga „Nie przestawaj na biegunach w wolnym świecie”.