Zachowaj Rockin’ w świecie handlu detalicznego

Sprzedaż detalicznaRock1

Globalna sprzedaż detaliczna, handel elektroniczny, fashionable w sklepach fizycznych, wyzwania i przeciwności Jak przypomniał mi ten rockowy obraz, branża detaliczna, nawet z obecnymi negatywnymi siłami stawiającymi wyzwania, pozostaje bardzo dynamiczna. Rok 2021 potwierdził, że wszyscy jesteśmy odpornymi konsumentami, którzy nadal będą kupować nasze ulubione marki. W maju 2021 r. Prognozowany e-marketer

że sprzedaż detaliczna na całym świecie wzrośnie o 6% do nieco ponad 25 bilionów dolarów, co było znaczącym powrotem od 2020 roku. Do końca roku globalna sprzedaż detaliczna w 2021 roku wzrosła o 9,7%, osiągając łączne wydatki nieco ponad 26 bilionów dolarów.

Globalna sprzedaż detaliczna Sprzedaż w sklepach w 2021 r. wzrosła o 8,2% na całym świecie do nieco ponad 21 bilionów dolarów, czyli więcej niż wydano w 2019 r. żądanie

od osobistych kupujących przyspieszyło powrót do zdrowia o dwa pełne lata”. Kiedy to Badania e-marketerów

została opublikowana w styczniu 2022 r. Przewiduje się, że sprzedaż stacjonarna wzrośnie z 2,6% do 3,4% w pozostałej części prognozy do 2025 r. Oczekuje się, że w 2022 r. więcej wydatków na fizyczny handel detaliczny niż e-commerce wzrośnie (702 mld USD w porównaniu z 604 mld USD). pomimo wolniejszego tempa wzrostu.

Ten artykuł i to zdjęcie z niedawnej imprezy handlowej NRF w Cleveland (Dwelling of the Rock & Roll Hall of Fame) przypominają, że handel detaliczny naprawdę jest rockowy. Zawiera niektóre z moich ulubionych statystyk dotyczących branży i pewne prognozy dotyczące tego, dokąd zmierzamy.

Skoki e-commerce osłabły Rok 2022 będzie kamieniem milowym na całym świecie z sprzedaż e-commerce

przekraczając po raz pierwszy 5 bilionów dolarów.

Globalna sprzedaż e-commerce

Skok obserwowany w 2020 r., wynoszący ponad 26% wzrostu, słabnie, ale sektor nadal będzie cieszył się dwucyfrowym wzrostem do 2024 r. Do 2025 r. e-commerce będzie stanowić prawie 24% całkowitej światowej sprzedaży detalicznej.

    Kilka interesujących statystyk dotyczących e-commerce:

  • &#13 Jest 7,1 miliona sprzedawcy internetowi
  • działa na całym świecie, z czego 25% w Stanach Zjednoczonych.

  • &#13 87% amerykańskich konsumentów zaczyna teraz zakupy doświadczenie
  • on the internet dzięki wyszukiwaniu produktów. Z tego odsetka aż 74% konsumentów rozpoczyna wyszukiwanie produktów na Amazon.

  • &#13 Pokolenie Z ma największy zakupy on the web
  • preferencje dowolnego pokolenia, przy czym 87,6% kupujących je preferuje.

    OnlinebyGen

  • &#13 73% z biznes
  • sprzedają obecnie za pośrednictwem mediów społecznościowych, a liczba ta ma wzrosnąć do 79% w ciągu najbliższych trzech lat.

  • &#13 73% z kupujących
  • chętniej zdecydują się na zakup przedmiotu, jeśli wysyłka jest bezpłatna.

&#13

Odporność sklepów fizycznych i tych nowych usług

Handel elektroniczny pozostanie ważnym elementem udanego miksu detalicznego. Dane potwierdzają jednak, że omnichannel zadecyduje o pomyślnej przyszłości handlu detalicznego. „Jeśli chodzi o wzrost rok do roku w wielokanałowy

sprzedaż (sprzedawcy działający on line i stacjonarnie), 61% sprzedawców omni w Stanach Zjednoczonych, 58% w Wielkiej Brytanii i 56% w Kanadzie odnotowało wyższy wzrost sprzedaży, przy czym aż 21% sprzedawców omnichannel w United states zgłasza” znacznie wyższe” przychody – znacznie wyższe niż ogólna średnia”.

    Sklepy fizyczne powróciły i znów się kołyszą. Na wielu poziomach, jako ludzie, cieszymy się z interakcji z produktami.

  • &#13 62% z konsumenci
  • chcą „zobaczyć, dotknąć, poczuć i wypróbować” przedmioty, a zatem zdecydować się na zakup w sklepach fizycznych.

  • &#13 61% z klienci
  • chcesz wypróbować produkty osobiście przed dokonaniem zakupu.

  • &#13 76% ludzi woli chodzić do fizyczny
  • sklep na świąteczne zakupy.

&#13 W coraz większym stopniu wykorzystujemy również technologię, aby poprawić nasze wrażenia z zakupów. W przypadku zakupów w sklepie, 82% z smartfon

użytkownicy sprawdzają swoje telefony.

&#13 Te nowe usługi mogą być jednak bardzo drogie i umniejszać rentowność

bez optymalizacji technologii.

UsługiKoszt

Oczekiwania konsumentów i stojące przed nimi wyzwania Jak powiedział Sam Walton z Walmart, „jest tylko jeden szef.Klient

. I może zwolnić wszystkich w firmie, od prezesa w dół, po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej”. Dobra wiadomość, każdego miesiąca klienci wydają 69% swoich uznaniowych dochodów w sklepie. Jednak, aby pozostać na czasie, sklepy fizyczne będą musiały nadal ewoluować, aby nadążyć za mniej cierpliwy

konsumentów.

StorePatience Praca wyzwania

mają wpływ na wszystkie branże.  Łańcuchy dostaw są napięte.

Handel detaliczny Inflacja

nie wygląda na to, że w najbliższym czasie ucichnie.

Inflacja United states of america inflacja

w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła prawie czterokrotnie, ale w wielu krajach świata wzrosła jeszcze bardziej.  Wojna ukraińska dodaje dodatkowej globalnej niepewności do stabilności światowych rynków.

Wzrost inflacji Handel detaliczny jest żywy, prężny i nadal będzie się kołysał w przyszłości, ale w najbliższym czasie chmury niepewności będą się nasilać. Konsumenci z Usa już zaczęli ograniczać. Największy obniżki

prowadzą samochód (52%), duże zakupy (47%), podróże (46%), rozrywkę (50%) oraz odzież lub inne towary (42%). Technologia

pozostanie kluczowym motorem i wyróżnikiem, na którym dalej idzie handel detaliczny.

Technologia

Recesja prawdopodobnie nadchodzi w 2023 r., ale warto sobie przypomnieć, że cyfrowo wyposażony konsument, który doświadcza bardziej wciągających doświadczeń klientów z silnymi markami, zapewni lepszą przyszłość handlu detalicznego.

Na podstawie słów Neila Younga „Nie przestawaj na biegunach w wolnym świecie”.